I. Alsóréti görböljön.com - Browning freestyle kupa

Virág Zoltán2022-05-07

2022. április 24-án rendeztük meg első horgászversenyünket, melynek a fegyverneki Alsóréti Holt-Tisza kettes tóegysége adott otthont.

A verseny tervezését, már tavaly elkezdtük Tukarcs Krisztiánnal. Akinek sok mindet köszönhetünk, hogy ez a rendezvény létrejöhetett. Fegyvernek vezetősége lehetőséget adott szállás igénylésre és edzésre is. Ezeket a szolgáltatásokat több nevező is igénybe vette, akikkel már én is találkozhattam szombaton a versenypályán. Az edzés nagyon változékony időjárás mellett zajlott. A tóegység már aznap megmutatta remek dévérkeszeg állományát.

Felvirradt a verseny napja. Kicsit hűvös, kicsit borongós napra ébredtünk, de bízva az égiekben, reméltük, hogy az igért viharos idő elkerül bennünket. Hét órára vártuk a nevezőket regisztrációval, szabályzat ismertetéssel és sorsolással.

Előtte kimértük és kijelöltük a versenyzői szektorokat, felállítottuk a tábort. A versenyre közel 15 nevezés érkezett, de sajnosa az előre látható kedvezőtlen időjárás és munka közbeszól néhány versenyzőnek, így összesen hét fővel rajtolt a verseny.

A szektorok elfoglalása után megkezdődött a felkészülés. A versenyzők között sétálva láttuk, hogy minden finomszerelékes módszer képviselteti magát. Volt, aki csak match botokkal készült, volt, aki csak spicc botokkal, egy sporttársunk pedig rakós bottal. A többiek finom feederes horgászatra készültek fel.

Kilenc órakor elrajtolt a hatórásra tervezett veseny. A versenyzők szinte azonnal elkezdték a halak gyűjtögetését a haltartókba. Ahogy telt az idő, az előző napi edzés alapján is, láthatóvá vált, hogy a kisebb-nagyobb dévérkeszegek szákba terelése lesz a nyerő taktika. Elvétve akadt pár törpe harcsa is. Illetve főként úszós módszerrel horgászók körében a lehulló csalit apró küszök vették fel.

Köztünk, szervezők között, mentek a találgatások, tippelések a végső rangsorra. A verseny hajrájában lassan megérkezni látszott az ígért rossz idő. Reménykedve néztük az eget, hogy legalább a végéig kerüljön el minket. Sajnos fél három körül megérkezett, előbb hatalmas széllel, majd esővel. Többen el is kezdték összepakolni a felszerelésüket. A három órakor felhangzó duda szóra már mindenki készen volt a várva várt mérlegelésre, amit haladéktalanul is is kezdtünk.

A végén gyors osztás-szorzás után kialakult a végeredmény, mely a következőképpen alakult:

1. Hajzlinger János 8370g

2. Somodi Mátyás 5094g

3. Pósa Attila 4225g

4. Köteles László 2240g

5. Magyar Balázs 2000g

Az első öt helyezett gazdagodott egy-egy kupával, illetve az első három helyezett kapott tárgynyereményt is. A harmadik egy Browning 3 méteres haltartót, a második egy Browning Black Magic MSF orsót, míg az első helyezett egy Browning Argon 2.0-ás feederbottal gazdagodott.

Díjkosztás után elfogyasztottuk a rendkívül finom ebédet, közben beszélgettünk, fotókat készítettünk, és abban maradtunk, hogy még idén újra találkozunk ebben a gyönyörű környezetben egy következő megmérettetésen.

Nagyon szépen köszönjük a segítséget, a szervezést, a szívélyes vendéglátást Molnár Barnának, Fegyvernek Művelődési Ház és Könyvtár igazgatójának, önkormányzati képviselőjének, Faragó Attilának Fegyvernek Mezőgazdasági, Városüzemeltetési és Fejlesztési Intézmény vezetőjének. És nem utolsó sorban barátaimnak a rengeteg segítséget, Tukarcs Krisztiánnak, Kalina Gergőnek és Petics Andrásnak.

És természetesen köszönjük a versenyzők részvételét, akik nélkül ez a rendezvény nem jöhetett volna létre!

KÖSZÖNÖM!

Kapcsolat

• 2373 Dabas Örkényi út 123.
  • 06/30/4233688
  • info[kukac]gorbuljon.com

Hírlevél

Viltor - webáruház bérlés és készítés

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadod az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót. A süti beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.